11.2.11

INTERNET SEGURA

No mes de febreiro coma sempre celébrase o día da seguridade en internet, antes de colgar algo en internet, PÉNSAO,antes de contar algo que non queres que se saiba,PÉNSAO tamén...INTERNET NON É UN XOGO, É A TÚA VIDA...TÉS PRIVACIDADE NAS REDES SOCIAIS??..
Todos estes temas están tratados dalgunha maneira nestes vídeos, pincha na imaxe e vés o vídeo en cada caso.
Revisarémolos na clase de informática, comentarémolos e faremos unha reflexión, se vós queredes comentar algo tedes a oportunidade aquí.
No blog da biblioteca hai enlaces interesantes sobre este tema, infórmate na entrada internet segura.
Internet segura 2011

Internet segura 2010

INTERNET SEGURA 2009

Tés privacidade de verdade??

12 comentarios:

P. dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
SR. BURNS dijo...

É certo, eu teño de amigos perfiles que son sólo de fotos artísticas, que non son do usuario que me poden ver a información do meu perfil. Vounos borrar!

Paula dijo...

Me gustó el primer vídeo. La verdad es que no pensamos en lo que puede llegar a pasar cuando subimos una foto.

Seila dijo...

Me gustaron los videos, están muy bien explicados en general todos.
Mi conclusión es que antes de subir algo en una rede social hay que pensarselo bien.

Antón dijo...

El que más me gustó fue el del chico y chica porque me pasa constantemente con mi madre

Verónica dijo...

Me parece que sí que hay que tener cuidado al publicar fotos, porque puede ser peligroso y te puede perjudicar en tu entorno.

Jose dijo...

Mi conclusión es que las redes sociales , e internet en general no son tan seguras como nosotros pensamos y que hay que tener cuidado con todo lo que colgamos ya que si lo cuelgas, lo compartes con todo el mundo

Noelia dijo...

Penso que hay que ter bastante coidado cando se colga algo nalgunha foto o outra cousa nas redes sociales.

Roberto dijo...

Los vídeos te explican que internet puede ser peligroso.

Fátima dijo...

La verdad es que no me había parado a pensar los problemas que pude dar subir una simple foto.

Mabel dijo...

La verdad es que estos videos son "interesantes" porque nos ayudan a darnos cuenta de que hay que tener cuidado ya que las redes sociales estan bien siempre que controlemos lo que se cuelga.

ProfeMates dijo...

Non é que sexa un perigo Roberto, hai que pensar e saber usala e para iso estamos impartindo esta materia. Non ten seguridade absoluta, pero non a podes ver coma un perigo.
Antón, entendes algo máis a túa nai??jeje..
Bueno, vexo que a tod+s vos fixeron reflexionar os vídeos, para iso eran. Moi ben polos comentarios!!